H ανάκληση αφορά μπερλίνες A4, A5, A6, A7 και A8, αλλά και τα SUV Q5 και Q7, είπε το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών στον πρακτορείο ειδήσεων DPA, όπως επιβεβαιώνεται από αναφορά της εφημερίδας Bild am Sonntag. Η ανάκληση αφορά σε 77.600 αυτοκίνητα στη Γερμανία, ενώ τα υπόλοιπα έχουν εξαχθεί, ανέφερε η Bild am Sonntag.
Η KBA διαπίστωσε ότι το σύστημα διαχείρισης των κινητήρων των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων απενεργοποιεί τα μέτρα μείωσης των εκπομπών κατά την κυκλοφορία σε πραγματικές συνθήκες, επιτρέποντάς τους να ενεργοποιούνται μόνο στη ρουτίνα ελέγχου, στην «πέδη», ανέφερε η εφημερίδα. Η KBA απειλεί να αποσύρει την έγκριση τύπου για την τελευταία γενιά του μπερλίνας A8 της Audi, ανέφερε η Bild am Sonntag.
Η Audi είπε ότι τα μοντέλα είχαν συμπεριληφθεί σε εθελοντική ανάκληση 850.000 αυτοκινήτων ντίζελ με κινητήρες V6 και V8 TDI που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο. «Το λογισμικό ελέγχου του κινητήρα γι’ αυτά τα αυτοκίνητα θα αναθεωρηθεί πλήρως, θα δοκιμαστεί και θα υποβληθεί προς έγκριση στην KBA», ανέφερε η Audi σε δήλωσή της.
Η Audi δήλωσε επίσης ότι εξετάζει τα αυτοκίνητα ντίζελ της για ενδεχόμενες παρατυπίες για μήνες σε στενή συνεργασία με την ΚΒΑ. «Στο πλαίσιο αυτής της συστηματικής και λεπτομερούς αξιολόγησης, η KBA εξέδωσε επίσης μια ανακοίνωση σχετικά με τα μοντέλα Audi με κινητήρα V6 TDI», ανέφερε η εταιρεία.
Τον Νοέμβριο, η Audi ανακοίνωσε την ανάκληση 5.000 αυτοκινήτων στην Ευρώπη για την αποκατάσταση του λογισμικού τους, ύστερα από την ανακάλυψη ότι εκπέμπουν υπερβολικά οξείδια του αζώτου. Ο γερμανικός όμιλος της Volkswagen, να θυμίσουμε ότι απέκρυψε τις υψηλές εκπομπές NOx από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ, με απότοκο το dieselgate του 2015.
Το σκάνδαλο ξέσπασε όταν η VW βρέθηκε ότι χρησιμοποίησε παράνομα λογισμικό κινητήρα, έτσι ώστε τα οχήματα να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών NOx σε εργαστηριακές δοκιμές αλλά όχι σε πραγματικές συνθήκες, όπου εξέπεμπαν μέχρι και 40 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο επίπεδο.
Σημαντικός αριθμός μοντέλων της Audi επηρεάστηκαν από το dieselgate και η εταιρεία κατηγορήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι είχε σχεδιάσει τα λεγόμενα συστήματα «χειραγώγησης» πριν από χρόνια, αλλά δεν τα είχε εγκαταστήσει στα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής. Η Audi και η Volkswagen δεν σχολίασαν ποτέ αυτές τις κατηγορίες.
Τον περασμένο μήνα, η Audi διέλυσε την ομάδα εργασίας που δημιούργησε για να διερευνήσει πόσα από τα αυτοκίνητά της έχουν παράτυπο λογισμικό.
πηγή: drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου