ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Μυλόπουλος: Ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό στα μέσα του 2019


«Εντός του 2019 θα ξεκινήσουν τα
δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό» σημείωσε στη ThessNews ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος.
Τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα έχουν διάρκεια 9 - 12 μήνες καθώς, σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, το μετρό θα λειτουργεί χωρίς οδηγό και συνεπώς θα χρειάζεται εκτενές χρονικό διάστημα προκειμένου να αποκλειστούν όλα τα πιθανά ενδεχόμενα κινδύνου για τους επιβάτες και παράλληλα να αποκτήσει το κεντρικό σύστημα τις «οδηγικές γνώσεις».
Η διαδικασία, όπως σημειώνει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, θα έχει μορφή προσομοίωσης και οι συρμοί θα μετακινούνται σαν να μεταφέρουν κόσμο τη στιγμή που ο κεντρικός υπολογιστής θα οδηγεί αυτόματα τα βαγόνια. Μάλιστα, στη διαδικασία δοκιμαστικών δρομολογίων θα υποβληθούν, αμέσως μετά την παράδοση τους, όλα τα τμήματα του Μετρό.
Σε ό,τι αφορά τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση του έργου, ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι το κεντρικό δρομολόγιο από την Νέα Ελβετία μέχρι το Σιντριβάνι θα παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2020 ενώ η προέκταση της Καλαμαριάς, από το Σιντριβάνι ως την Μίκρα, τον Ιανουάριο του 2010. Στο τέλος του 2021 ή την αρχή του επόμενου έτους αναμένεται να παραδοθούν και οι σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου.
Εντός του 2018 ολοκληρώνονται οι αρχαιολογικές εργασίες
«Οι αρχαιολογικές εργασίες στη Βενιζέλου και την Αγίας Σοφίας θα ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2018» σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος μετά και τη χθεσινή θετική γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ).
Η χθεσινή (δεύτερη) συνεδρίαση του ΚΑΣ κατέληξε ομόφωνα στην αποδοχή της πρότασης της Αττικό Μετρό που περιλαμβάνει τη διατήρηση ολόκληρου του μνημείου με ταυτόχρονη αναδιάταξη των φρεατίων εξαερισμού ενώ παράλληλα δε δημιουργεί επιπλέον κόστος ούτε και παρατείνει τον χρόνο κατασκευής του έργου.
«Η εξέλιξη αυτή φέρνει το έργο ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχή του ολοκλήρωση» σημείωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό για να προσθέσει: «Η ισορροπία μεταξύ κατασκευής του έργου και ανάδειξης των αρχαιολογικών ευρημάτων, δηλαδή η εφαρμογή της αρχής «και αρχαία και μετρό» που υποστηρίζουμε εξαρχής είναι μία δίσκολη ισορροπία και δεν είναι πάντα αυτονόητη». Ο κ. Μυλόπουλος εξήρε, μεταξύ άλλων, και τη συνεργασία που έχει επιτευχθεί μεταξύ της Αττικό Μετρό, του υπουργείου Πολιτισμού, της Εφορίας Αρχαιοτήτων και του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Το πρόβλημα
Το πρόβλημα στην περίπτωση του σταθμού Αγ. Σοφίας προέκυψε όταν διαπιστώθηκε ότι το κριναίο που είχε εντοπιστεί στο νότιο τμήμα του σταθμού και επρόκειτο να μεταφερθεί στη μαρμαρόστρωτη πλατεία του βόρειου τμήματος είχε μεγαλύτερες διαστάσεις (περίπου 4,5 μέτρα) από αυτές που είχαν υπολογιστεί από τους ιθύνοντες.
Η αρχική σκέψη αφορούσε, δεδομένου και του περιορισμένου χώρου που απέμενε στη βόρεια πρόσβαση του σταθμού, τον τεμαχισμό του κριναίου. Ύστερα από τρίμηνη διαβούλευση των αρμόδιων φορέων υπήρξε η χθεσινή απόφαση που εξυπηρετούσε τον μη κατακερματισμό του κριναίου.

Thessnews. Gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου