εκδόσεων σε βενζίνη και diesel. Όπως διαρρέεται, η έκδοση βενζίνης θα προσφέρει μέχρι 282 ίππους.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το βενζινοκίνητο ST θα υιοθετήσει τον 1.5 υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα του σημερινού Focus και του 2017 Escape και όχι τον Εcoboost 2.0 λίτρων του Focus ST.
Ωστόσο, ο κινητήρας των 1.5 λίτρων παράγει μόνο 181 ίππους με 240Nm ροπής για το SUV και 179 PS με 240Nm ροπής για το Focus για αυτό η εταιρεία σκέφτεται να υιοθετήσει διαφορές τεχνολογίες όπως ο άμεσος ψεκασμός του κινητήρα και η απενεργοποίηση κυλίνδρων για να κάνει τον κινητήρα πιο αποδοτικό ώστε να φτάσει τους ίππους που έχει βάλει ως στόχο. H ανανεωμένη έκδοση θα πρέπει να πληροί τα αυστηρά όρια εκπομπών CO2 το 2021 της Ευρώπης.
Δημοσιεύματα που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αναφέρουν ότι, το ολοκαίνουριο Focus ST αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του την Άνοιξη του 2018, ενώ θα υπάρχει μια σειρά εκδόσεων διαθέσιμες όπως η Trend, η Active, η ST-Line, η Titanium και η Vignale.
Πηγή: Autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου