Μέτωπο με την Frapport, την κοινοπραξία που έχει αναλάβει την
διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, άνοιξε ο ΥΠΟΜΙΔΑ Χρ.
Σπίρτζης.
Αφορμή ήταν τα έργα στο σημείο τομής των αεροδιάδρομων στο Μακεδονία που πρόκειται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο και να διαρκέσουν 4 μήνες.
Η Fraport κρίνει ότι τα έργα δεν είναι αναγκαία. Προειδοποιεί ότι τυχόν υλοποιήση τους θα μειώσει τη δυναμικότητα του αεροδρομίου κατά 75%.
Δεν θα μας πούν ποια έργα θα κάνουμε και ποια όχι, ανέφερε ο Χρ. Σπίρτζης.
Κατηγόρησε τη Fraport ότι δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής και δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι η ΥΠΑ.
Αναλυτικότερα σε συνέντευξή του στο πρακτορείο fm ο υπουργός υποδομών, σημείωσε:
«Η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής, δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας».
«Η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη, από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν», είπε ο κ.Σπίρτζης.
Κάλεσε τη γερμανική εταιρεία «να καταλάβει ότι είναι μια εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων, δεν είναι μια εταιρεία που θα πει στη χώρα τι έργα να κάνει και ποια δεν θα κάνει» και «να αφήσει τις διάφορες παρατηρήσεις για το πώς και τα ποια έργα θα γίνουν».
Ο υπουργός διευκρίνισε πως, αν υπάρχει κάποιο άλλο αίτημα από την πλευρά της εταιρείας, «υπάρχει η διαδικασία μέσα στη σύμβασή τους για επίλυση των διαφορών».
«Πριν λίγους μήνες η Fraport ήταν εκείνη που παρακαλούσε να μην συνεχιστούν τα έργα και να πάνε λίγο πίσω, για να μπορέσει να λειτουργήσει τους τουριστικούς μήνες το αεροδρόμιο. Τι άλλαξε; Γιατί δεν είπε πριν λίγους μήνες να ακυρωθεί και να μη συνεχιστεί το έργο;», διερωτήθηκε.
Και εξήγησε: «Όταν έδωσε την προσφορά της, ή όταν ήταν να γίνει η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων, η Fraport δεν έκανε καμία παρατήρηση για το έργο, όταν είχε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή της και στα χέρια της, όταν είχε πρόσβαση στα αεροδρόμια, όταν έκανε όποια μέτρηση ήθελε, όταν μπορούσε να πάρει όποιες μελέτες ήθελε…».
Ο κ. Σπίρτζης παρατήρησε, εξάλλου, πως «αξίζει τον κόπο να δούμε ποιοι επηρεάζονται -να το πω ευγενικά- από την κάθε φορά λειτουργία και φιλολογία της Fraport και βγαίνουν ως νομικοί και εμπορικοί αντιπρόσωποί τους».
«Φαντάζομαι να το σταματήσουν, γιατί μετά θα αρχίσουμε να λέμε και τα ονόματα, ποιοι σε κάθε φάση, για κάθε αίτημα που έχει μία εταιρεία, η οποία έχει σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο, βγαίνουν και διαφημίζουν και τεκμηριώνουν τα αιτήματα συγκεκριμένων εταιρειών», σημείωσε.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου