Πριν από λίγη ώρα έφτασε στο Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
Ο κ. Τσίπρας θα έχει συνάντηση με τους εκπροσώπους παραγωγικών φορέων της Βόρειας Ελλάδας ενόψει των εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Στη σύσκεψη θα συμμετέχουν ο Πρόεδρος των Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος κ. Σαββάκης, ο Πρόεδρος της τοπικής διοίκησης του οικονομικού επιμελητηρίου Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αντωνάκης. Ο κ. Αντωνάκης σε μια σύντομη δήλωση που έκανε είπε ότι θα ζητήσει από τον Πρωθυπουργό την προστασία του κλάδου, να μην φεύγουν οι νέοι οικονομολόγοι στο εξωτερικό, καθώς και να προστατεύονται οι ελεγκτές που κάνουν κάθε μέρα την δουλειά τους έξω στον δρόμο.
Στο ΥΜΑΘ είναι επίσης ο Μιχάλης Ζορπίδης, πρόεδρος του επαγγελματικού επιμελητηρίου Θεσσαλονίκη και ο Στέλιος Πιτσιόρλας, υφυπουργός οικονομίας καθώς και η Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.
«Αυτό που θέλουμε από τον κ. Τσίπρα είναι να υλοποιήσει αυτά τα οποία θα πει στην έκθεση. Γιατί πολλά από αυτά που είπαν πέρυσι δεν υλοποιήθηκαν.
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τις οποίες εκπροσωπώ εγώ έχουν πολλά προβλήματα στην πόλη» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Ζορπίδης πριν την συνάντηση με τον κ. Τσίπρα.
Ο πρόεδρος της ΔΕΘ Τάσος Τζήκας και ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo AE, Κυριάκος Ποζρικίδης έφτασαν και αυτοί πριν από λίγη ώρα.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου