Να αντιμετωπίσει τα τερτίπια που εφαρμόζουν επιχειρήσεις προκειμένου να
μην χρησιμοποιούν τερματικά αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών POS
επιχειρεί το υπουργείο Οικονομικών, μετά από καταγγελίες καταναλωτών.
Η ισχύουσα μέχρι χθες υπουργική απόφαση προέβλεπε ότι "ο υπόχρεος εντός
τριάντα ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας
ελέγχου, πρέπει να καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική Υπηρεσία τιμολόγιο
που αποδεικνύει την αγορά τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών και μέσων
πληρωμής με κάρτα" προκειμένου να αποφύγει το πρόστιμο.
Με τη δημοσίευση της νέας υπουργικής απόφασης σήμερα στο ΦΕΚ, η διάταξη αυτή αλλάζει και εφεξής "ο
υπόχρεος εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή
διενέργειας ελέγχου, πρέπει να καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική
Υπηρεσία αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο προκύπτει η χρήση τερματικού
αποδοχής καρτών πληρωμών και μέσων πληρωμής με κάρτα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου