ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Θεσσαλονίκη: Γιορτή της αγοράς με δωρεάν εδέσματα στο Λιμάνι!



Μια γιορτή με δωρεάν είσοδο, με συναυλίες από τοπικά συγκροτήματα νέων και με εδέσματα, διοργανώνεται αυτήν την Παρασκευή στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με στόχο να γνωρίσουν
όλοι οι πολίτες και ιδιαίτερα οι νέοι το ρόλο και τα προϊόντα της Κεντρικής Αγοράς Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ ΑΕ).
Η Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης Α.Ε. με τη γιορτή αυτή συμμετέχει -για πρώτη φορά- στον Πανευρωπαϊκό θεσμό «Αγαπώ την Αγορά μου» (Love Your Local Market). Έτσι, η ΚΑΘ, ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, η ΔΕΘ-Helexpo και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης συνεργάστηκαν και παρουσιάζουν τον θεσμό και στην πόλη της Θεσσαλονίκης, στην είσοδο της πύλης Α’ του λιμανιού.
Τι θα περιλαμβάνει η γιορτή
Ειδικότερα, στην Παρασκευή 16 Ιουνίου, η γιορτή θα ξεκινήσει στις 19.00 με ομιλίες χαιρετισμού αλλά και διατροφικές συμβουλές από τον Διαιτολόγο-Διατροφολόγο και αντιπρόεδρο της Ένωσης Διαιτολόγων Διατροφολόγων Ελλάδας, κ. Μάλαμα Σωτηρίου. Θα ακολουθήσουν συναυλίες με τους: Rundays, Deep in the top και Les au revoir. Παράλληλα, σε ειδικά σταντ που θα έχουν στηθεί θα γίνονται γευστικές δοκιμές, δηλαδή θα προσφέρονται στους επισκέπτες δωρεάν εδέσματα, όπως πατάτες, κολοκυθάκια, κεφτεδάκια και ψάρια, τα οποία θα έχουν μαγειρευτεί από προϊόντα της ΚΑΘ ΑΕ και της ιχθυόσκαλας Νέας Μηχανιώνας. Επίσης, θα προσφέρονται και φρέσκα φρούτα εποχής.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΚΑΘ ΑΕ Δημήτρης Χαμπίδης στο πλαίσιο σημερινής συνέντευξης Τύπου που δόθηκε στην ΔΕΘ-Helexpo, στόχος είναι να γίνουν και περισσότερες δράσεις στο μέλλον. Από την πλευρά του ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo Αλέξης Τσαξιρλής επισήμανε ότι για τη ΔΕΘ-Helexpo αυτή η συνεργασία και η σχέση με φορείς της πόλης ήταν πάντα ιδιαίτερος στόχος. Επίσης, ο αντιπρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ Δημήτρης Ρούτος, τόνισε ότι το λιμάνι διαχρονικά «ήταν είναι και πιστεύω θα είναι» αρωγός κάθε προσπάθειας που προσβλέπει στην ανάπτυξη της πόλης.
Σημειώνεται ότι η Πανευρωπαϊκή γιορτή «Αγαπώ την Αγορά μου», είναι μια δράση που υποστηρίζεται και συντονίζεται από την Παγκόσμια Ένωση Χονδρικών Αγορών. Η καμπάνια επικεντρώνεται φέτος στη νέα γενιά, όχι μόνο σαν νέους καταναλωτές αλλά και σαν νέους επιχειρηματίες, επιλέγοντας το σύνθημα «Markets for the new generation».
Η δυναμική της λαχαναγοράς
Ο κ. Χαμπίδης αναφέρθηκε και στην δυναμική της λαχαναγοράς, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι πάνω από το 60% των πωλήσεων  που γίνονται είναι εξαγωγές κυρίως σε Βαλκανικές χώρες. Αλλά και για τον κλάδο φρούτων και λαχανικών, γενικά, είπε ότι θεωρεί πως είναι ο πιο δυναμικός κλάδος ανάπτυξης για τη χώρα μας.  Χαρακτηριστικά ανάφερε ότι ο συγκεκριμένος κλάδος από το 2015 στο 2016 σημείωσε αύξηση 22% στις εξαγωγές, παρόλο που όπως είπε υστερούμε κάποιες βασικές υποδομές, όπως τα Logistics και άλλοι τρόποι μεταφοράς στις αγορές και αυτό μας εξασφάλισε ουσιαστικά να μηδενίσουμε το αρνητικό ισοζύγιο στα τρόφιμα που είχαμε ως χώρα.

Είπε ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι αναγνωρίσιμα σε όλον τον κόσμο και προτιμητέα παντού ενώ είναι και πιστοποιημένα με διεθνή στάνταρτς. Είπε επίσης ότι τα τελευταία χρόνια έχει καλυφθεί και ένα μεγάλο κενό που υπήρχε στο θέμα της εμφάνισης και της συσκευασίας. Σήμερα, όπως τόνισε, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά που εξάγονται δεν υστερούν σε τίποτα από αντίστοιχα ευρωπαϊκά σε θέμα παρουσίασης και συσκευασίας. Το μεγάλο κενό όπως πρόσθεσε, είναι να δημιουργηθούν οι «ιμάντες» μεταφοράς από την Ελλάδα στα κέντρα που χρειάζονται τα ελληνικά προϊόντα. Τέλος, κληθείς να απαντήσει σε ερώτηση σχετικά με την ένταξη της ΚΑΘ ΑΕ στο υπερταμείο ο κ. Χαμπίδης δήλωσε: Η ενημέρωση που έχουμε είναι ότι συνεχίζουμε να λειτουργούμε, να αναπτυσσόμαστε και να οργανώνουμε τα στρατηγικά μας σχέδια. Σημειώνεται ότι η Κ.Α.Θ. Α.Ε. είναι ανώνυμη εταιρεία με μοναδικό μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο και εποπτεύεται από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.
typosthes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου