ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Δοκιμή BMW 318i Mpack


Η βενζινοκίνηση κερδίζει έδαφος και στα πολυτελή αυτοκίνητα. Παρατηρείται στροφή των αγοραστών premium μοντέλων προς τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης. Μάλιστα, σημαντικό ποσοστό επιλεγεί τους μικρότερους σε χωρητικότητα κινητήρες για να διατηρηθεί η τιμή πώλησης σε χαμηλότερα επίπεδα.

Η πρόταση της BMW στη σειρά 3, με τον μικρότερο βενζινοκινητήρα είναι η 318i. Το πολυτελές σεντάν σε αυτή την έκδοση φέρει κινητήρα 1.500 κ.εκ. Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής ενέργειας διαθέτει 3 κυλίνδρους και αποδίδει 136 ίππους.
Η δοκιμή έγινε με την BMW 318i η οποία διέθετε το προσθετό πακέτο Mpack(εξτρα). Στη λίστα των μηχανικών μερών του συγκεκριμένου γερμανικού μοντέλου, περιλαμβάνεται και το αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Στο δρόμο, ο κινητήρας κατάφερε να κινήσει με ικανοποιητικό ρυθμό το βαρύ αυτοκίνητο(1.500 κιλά). Οι 136 ίπποι αποδίδονται σε ευρύ φάσμα στροφών από τις 4.000 σ.α.λ. έως τις 6.000 σ.α.λ. Η υψηλή ροπή 20,2 χλγμ. είναι διαθέσιμη από χαμηλά από τις 1.250 και παρέχεται έως τις 4.300 σ.α.λ. Τις αδυναμίες του μοτέρ καλύπτει σε μεγάλο βαθμό η καλή κλιμάκωση των σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου. Ο κατασκευαστής δίνει επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 9,1΄΄ και τελική ταχυτητα 210 χλμ./ώρα. Η προσαρμογή στον κυβισμό έχει δυο ακόμη θετικές παρενέργειες. Έκαψε μόλις 7,2 λίτρα/100χλμ, η μάρκα δίνει 5,4 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 μόνο 119 γραμ.CO2/ χλμ.
 praktoreio-macedonia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου