Καμία αλλαγή δεν θα υπάρξει στον τρόπο υπολογισμού των τελών
κυκλοφορίας για το 2017. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση από το
υπουργείο Οικονομικών, «αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα
τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις».
Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει το υπουργείο, με αυτό τον τρόπο:
– Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
– Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
– Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Καμία Αλλαγή στα τέλη – «Χαμένοι» οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων
Καθώς τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν αμετάβλητα για το 2017 εξανεμίστηκαν και οι ελπίδες των ιδιοκτητών παλαιών οχημάτων μεγάλου κυβισμού, οι οποίοι περίμεναν μείωση στα υπέρογκα ποσό που καλούνται να πληρώσουν. Τα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών για εκλογίκευση του πλαισίου, τελικά, δεν προχώρησαν, με τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν πληρώνουν τέλη να βγαίνουν κερδισμένοι.
Τα ποσά για τα τέλη κυκλοφορίας 2017 ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου, τα κυβικά αλλά και τους ρύπους:Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το 2006 και μετά
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από
1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του
άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές
διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος
ως εξής:
τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις».
Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει το υπουργείο, με αυτό τον τρόπο:
– Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
– Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
– Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.
Καμία Αλλαγή στα τέλη – «Χαμένοι» οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων
Καθώς τα τέλη κυκλοφορίας θα παραμείνουν αμετάβλητα για το 2017 εξανεμίστηκαν και οι ελπίδες των ιδιοκτητών παλαιών οχημάτων μεγάλου κυβισμού, οι οποίοι περίμεναν μείωση στα υπέρογκα ποσό που καλούνται να πληρώσουν. Τα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών για εκλογίκευση του πλαισίου, τελικά, δεν προχώρησαν, με τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν πληρώνουν τέλη να βγαίνουν κερδισμένοι.
Τα ποσά για τα τέλη κυκλοφορίας 2017 ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου, τα κυβικά αλλά και τους ρύπους:Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΚΥΒ. ΕΚΑΤ.) | ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΣΕ ΕΥΡΩ) |
Α | ΕΩΣ 300 | 22 |
Β | 301-785 | 55 |
Γ | 786-1071 | 120 |
Δ | 1072-1357 | 135 |
Ε | 1358-1548 | 225 |
ΣΤ | 1549-1738 | 250 |
Ζ | 1739-1928 | 280 |
Η | 1929-2357 | 615 |
Θ | 2358-3000 | 820 |
Ι | 3001-4000 | 1025 |
Κ | 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ | 1230 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΚΥΒ. ΕΚΑΤ.) | ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΣΕ ΕΥΡΩ) |
Α | ΕΩΣ 300 | 22 |
Β | 301-785 | 55 |
Γ | 786-1071 | 120 |
Δ | 1072-1357 | 135 |
Ε | 1358-1548 | 240 |
ΣΤ | 1549-1738 | 265 |
Ζ | 1739-1928 | 300 |
Η | 1929-2357 | 630 |
Θ | 2358-3000 | 840 |
Ι | 3001-4000 | 1050 |
Κ | 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ | 1260 |
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΚΥΒ. ΕΚΑΤ.) | ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΣΕ ΕΥΡΩ) |
Α | ΕΩΣ 300 | 22 |
Β | 301-785 | 55 |
Γ | 786-1071 | 120 |
Δ | 1072-1357 | 135 |
Ε | 1358-1548 | 255 |
ΣΤ | 1549-1738 | 280 |
Ζ | 1739-1928 | 320 |
Η | 1929-2357 | 690 |
Θ | 2358-3000 | 920 |
Ι | 3001-4000 | 1150 |
Κ | 4000 ΚΑΙ ΑΝΩ | 1380 |
Γραμμάρια CO2 ανα χιλιόμετρο | ευρώ ανα γραμμάριο CO2 |
0-90 | 0 |
91-100 | 0,90 |
101-120 | 0,98 |
121-140 | 1,20 |
141-160 | 1,85 |
161-180 | 2,45 |
181-200 | 2,78 |
201-250 | 3.05 |
ΑΝΩ ΤΩΝ 251 | 3,72 |
Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ.
ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ :ΕΔΩ
aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου