Για την πορεία της εφαρμογής Taxibeat μίλησε σε συνέντευξη που
παραχώρησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο CEO της εταιρείας Νίκος
Δρανδάκης. Η επιχείρηση που δημιουργήθηκε
μέσα στην περίοδο της κρίσης, κερδίζει συνεχώς έδαφος στη χώρα μας, αλλά καταγράφει σημαντική ανάπτυξη και εκτός συνόρων.
μέσα στην περίοδο της κρίσης, κερδίζει συνεχώς έδαφος στη χώρα μας, αλλά καταγράφει σημαντική ανάπτυξη και εκτός συνόρων.
Το Taxibeat ιδρύθηκε το 2011 από μία ομάδα τεσσάρων ατόμων και με
χρηματοδότηση από το Open Fund της Αθήνας, ύψους 40.000 ευρώ. Πέντε
χρόνια μετά, η εταιρεία έχει επεκταθεί στο εξωτερικό, αριθμεί περίπου
100 άτομα προσωπικό, παρέχει αυξημένο αριθμό υπηρεσιών, ενώ η συνολική
χρηματοδότηση που έχει λάβει, ανέρχεται σε 7.5 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως αποκαλύπτει ο κ. Δρανδάκης, το Taxibeat "τρέχει" με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. "Με ρυθμό ανάπτυξης που ελάχιστες εταιρείες μπόρεσαν να παρουσιάσουν εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία βρέθηκε -και βρίσκεται ακόμη- η χώρα μας και χάρη στη στελέχωση της εταιρείας με A-players, το Taxibeat είναι σήμερα μία αυτόνομη, επικερδής επιχείρηση" αναφέρει χαρακτηριστικά, εκφράζοντας, παράλληλα, την ικανοποίησή του από την ανάπτυξη που έχει καταγράψει στο Περού, "καθώς τα νούμερά μας αυξάνονται μήνα με το μήνα". "Και με την πορεία μας στην Ελλάδα, όμως, είμαι ευχαριστημένος, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, των ιδιαιτεροτήτων μίας αγοράς που δεν είναι ελεύθερη, καθώς και της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στη γενικότερη χρήση του ταξί. Το γεγονός ότι το Taxibeat συνεχίζει να μεγαλώνει σε μία αγορά η οποία συρρικνώνεται, θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό και επιτυχία της ομάδας μου" εξηγεί ο κ. Δρανδάκης.
Όπως σημειώνει, "τη δραστηριότητα του Taxibeat στην ελληνική, αλλά και την περουβιανή αγορά, υποστηρίζει καθημερινά μία ομάδα περίπου 100 ανθρώπων, συνολικά. Ωστόσο, αυτό το νούμερο μεταβάλλεται τακτικά, καθώς νέα μέλη προστίθενται διαρκώς στην ομάδα". "Η ομάδα μας απαρτίζεται από υποομάδες, που εργάζονται για το Product, (κυρίως engineers και designers), για τα Operations/ Customer Support, το Growth, κ.ά." συμπληρώνει.
"Το Taxibeat", όπως επισημαίνει, "έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται από το 2014 και στην οποία έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa. Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο επιβάτες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στη δωρεάν εφαρμογή, ενώ το δίκτυο αριθμεί σήμερα σε Λίμα και Αθήνα 24.000 οδηγούς". "Στόχος μας είναι ο στόλος μας να φτάσει τους 25.000 συνεργαζόμενους οδηγούς, μέχρι το τέλος του 2016 και είμαστε ήδη πολύ κοντά σε αυτόν" τονίζει ο κ. Δρανδάκης. "Προφανώς", εκτιμά ο ίδιος, "θα τον ξεπεράσουμε".
Πώς εμπνευστήκατε την ιδέα αυτή;
Η ιδέα "γεννήθηκε" από μία δική μου ανάγκη, προσπαθώντας να λύσω ένα δικό μου πρόβλημα, όταν, κάποια στιγμή, δυσκολεύτηκα να βρω ταξί για τη μετακίνησή μου. Σκέφτηκα, τότε ότι, εφόσον τα smartphones είχαν ήδη μπει στη ζωή μας, γιατί να μην μπορώ να μοιραστώ το στίγμα μου στο χάρτη με διαθέσιμους οδηγούς που θα ήταν πρόθυμοι να έρθουν να με παραλάβουν; Γιατί να πρέπει να περιμένω στο δρόμο ή να πάρω κάπου τηλέφωνο, για να εξυπητετηθώ, όταν η τεχνολογία βρίσκεται στα χέρια μας και μπορεί να βοηθήσει σε τέτοιες, καθημερινές ανάγκες;
Την περίοδο εκείνη, ήταν 2010, είχε ξεκινήσει κάτι αντίστοιχο στην Αμερική, αλλά αυτού του τύπου οι εφαρμογές δεν ήταν καθόλου διαδεδομένες. Το Taxibeat ήταν μία από τις πρώτες εφαρμογές που υλοποιήθηκαν, παγκοσμίως. Έκτοτε, η αγορά αυτή έχει ωριμάσει αρκετά.
Τι υπηρεσίες παρέχει το Taxibeat και τι σχεδιάζετε για το μέλλον;
Το Taxibeat επιτρέπει στο χρήστη να καλεί διαθέσιμους οδηγούς που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή κοντά του, με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς επιπλέον χρέωση. Μέσω της υπηρεσίας, ένα ευρύ δίκτυο οδηγών είναι ένα άγγιγμα μακριά, on demand, 24 ώρες τη μέρα, 365 μέρες το χρόνο.
Στην Αθήνα, η αγορά του ταξί είναι μία κλειστή αγορά, όπως γνωρίζετε. Στη Λίμα, ωστόσο, που τα δεδομένα διαφέρουν, το Taxibeat συνεργάζεται και με επαγγελματίες οδηγούς ταξί, όπως κι εδώ, αλλά, κυρίως, δουλεύει με ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα. Οι οδηγοί αυτοί κάνουν διαδρομές με το Taxibeat είτε ως πλήρη είτε ως συμπληρωματική απασχόληση.
Με το Taxibeat, επιπλέον, μετακινούνται όχι μόνο επιβάτες, αλλά και αντικείμενα. Το Taxibeat Boxi μεταφέρει αντικείμενα μέσα στην πόλη σε μισή ώρα, τη στιγμή, ακριβώς, που το χρειάζεται ο χρήστης. Η υπηρεσία δεν εξυπηρετείται μόνο από ταξί, αλλά και από ιδιώτες οδηγούς με δίκυκλα και σχεδιάστηκε, για να προσφέρει ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου.
Επιπλέον, πρόσφατα, λανσάραμε πιλοτικά στην ελληνική αγορά το "Ταξί με ένα κουμπί". Πρόκειται για μία νέα δωρεάν υπηρεσία, ειδικά σχεδιασμένη για επιχειρήσεις, όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία και χώρους εκδηλώσεων, που επιτρέπει την κλήση ταξί κυριολεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού σε μία διακριτική συσκευή. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στα χέρια τους όλα τα στοιχεία που χρειάζονται (στοιχεία του οδηγού και εκτίμηση του χρόνου άφιξής του) και το προσωπικό έχει περισσότερο χρόνο για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
To μεγαλύτερο project πάνω στο οποίο δουλεύουμε αυτήν την περίοδο, είναι το Carpooling, το οποίο ετοιμάζουμε πρώτα για το Περού. Πρόκειται για μία σύγχρονη μέθοδο συνεπιβίβασης που επιτρέπει τον επιμερισμό του κόστους της διαδρομής ανάμεσα σε δύο, άγνωστους μεταξύ τους επιβάτες, ώστε η μετακίνηση να γίνεται πιο προσιτή για όλους και πιο επικερδής για τον οδηγό.
Παράλληλα, σχεδιάζουμε και δουλεύουμε συνεχώς πάνω σε νέα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες. Σίγουρα, δεν θα θέλαμε το Taxibeat να παραμείνει μία υπηρεσία μόνο για εύρεση ταξί, αλλά θέλουμε ο χρήστης μας να μπορεί να απολαμβάνει και άλλες υπηρεσίες μέσα από την εφαρμογή μας.
Η δωρεάν εφαρμογή του Taxibeat είναι διαθέσιμη στο App Store, στο Google Play και στο Windows store. Μέσα από τις τρεις αυτές εφαρμογές, ο χρήστης έχει πρόσβαση και στο Taxibeat Boxi, την door-to-door υπηρεσία μας, ενώ διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο που πληροί κάποιες προϋποθέσεις, μπορεί να γίνει και η δωρεάν συσκευή "Ταξί με ένα κουμπί".
Υπάρχουν σκέψεις επέκτασης;
Αν εννοείτε γεωγραφικά, στην Ελλάδα δεν έχουμε ιδιαίτερα σχέδια επέκτασης. Η μόνη πόλη που παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον για εμάς, είναι η Θεσσαλονίκη. Εκεί δραστηριοποιείται ένας μικρότερος αριθμός οδηγών μας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το μέγεθος της αγοράς των ελληνικών πόλεων. Οι πόλεις αυτές είναι πολύ μικρές, για να κάνει scale μία υπηρεσία, όπως η δική μας, ενώ μία αγορά με το μέγεθος της Αθήνας θα έλεγα ότι είναι οριακά κατάλληλη για το δικό μας επιχειρηματικό μοντέλο. Σχετικά με την επέκτασή μας σε άλλες χώρες/πόλεις του εξωτερικού, μόλις υπάρχει κάποιο νέο, θα το ανακοινώσουμε.
Πώς κρίνετε την αγορά αυτή στην Ελλάδα;
Όπως έχω πει και στο παρελθόν, η αγορά του ταξί στην Ελλάδα πρέπει να αποδεσμευτεί από αναχρονιστικές πρακτικές και να της επιτραπεί να λειτουργήσει με μεγαλύτερη ευελιξία, με βάση την προσφορά και τη ζήτηση, όπως συμβαίνει και στην υπόλοιπη οικονομία, προς όφελος του καταναλωτή και των καλών επαγγελματιών.
Πώς "βλέπετε" τον ανταγωνισμό; Θεωρείτε ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης τέτοιων εγχειρημάτων;
Όσον αφορά στον ανταγωνισμό, αυτός είναι θεμιτός και πιστεύουμε ότι μας βοηθάει. Αυτό, γιατί εκπαιδεύεται ο κόσμος σε μία νέα συνήθεια με τη βοήθεια της τεχνολογίας, άρα μεγαλώνει η αγορά μας. Επίσης, ο ανταγωνισμός μας πηγαίνει κάθε μέρα ένα βήμα παρακάτω, γιατί μας ωθεί να γινόμαστε καλύτεροι σε όλα τα επίπεδα.
Η "on-demand" οικονομία, έτσι όπως αυτή εφαρμόζεται στο χώρο των μετακινήσεών μας, δίνει πολλές δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη τόσο σε νέες υπηρεσίες όσο και σε νέες αγορές. Η τάση στις μεταφορές, παγκοσμίως, θέλει ολοένα και πιο προσιτή on demand μετακίνηση στην καθημερινότητά μας, λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, μεγαλύτερο efficiency στην κίνησή μας μέσα στις πόλεις. Στο κοντινό μέλλον, αυτό θα επιτυγχάνεται, μέσω αυτόνομων οχημάτων ρομπότ. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε σε έναν τομέα όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις "τρέχουν" με τόσο ραγδαίο ρυθμό.
Πώς κρίνετε την πορεία του Taxibeat; Εκτιμάτε ότι η Ελλάδα έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών στο κομμάτι της επιχειρηματικότητας σε σχέση με το εξωτερικό;
Η καλύτερη γνώση της τοπικής αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαστε ήδη πέντε χρόνια, η ίδια η εφαρμογή που είναι προσαρμοσμένη στις τοπικές ανάγκες, κάνουν την εφαρμογή ισχυρά ανταγωνιστική σε τοπικό επίπεδο, ενώ, παράλληλα, είναι αναμφίβολα ικανή να αναμετρηθεί με άλλες αντίστοιχες του εξωτερικού σε όλα τα επίπεδα. Σε σχέση με τους οδηγούς, οι ανάγκες τους έκαναν προοδευτικά πιο ανοιχτούς σε νέες ιδέες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη δουλειά τους και ναι έχουν κάνει σημαντικά βήματα, για να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
Στο ερώτημα αν η χώρα μας έχει προχωρήσει σχετικά με την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών στο κομμάτι της επιχειρηματικότητας, σίγουρα έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός. Ωστόσο, καθώς, παγκοσμίως, η αγορά της τεχνολογίας κινείται με ασταμάτητους ρυθμούς, αισθάνομαι ότι παραμένουμε ουραγοί, ενώ το οικονομικοπολιτικό μας περιβάλλον κάθε άλλο, παρά ενθαρρυντικό είναι για νέους επιχειρηματίες.
fpress.gr
Όπως αποκαλύπτει ο κ. Δρανδάκης, το Taxibeat "τρέχει" με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. "Με ρυθμό ανάπτυξης που ελάχιστες εταιρείες μπόρεσαν να παρουσιάσουν εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία βρέθηκε -και βρίσκεται ακόμη- η χώρα μας και χάρη στη στελέχωση της εταιρείας με A-players, το Taxibeat είναι σήμερα μία αυτόνομη, επικερδής επιχείρηση" αναφέρει χαρακτηριστικά, εκφράζοντας, παράλληλα, την ικανοποίησή του από την ανάπτυξη που έχει καταγράψει στο Περού, "καθώς τα νούμερά μας αυξάνονται μήνα με το μήνα". "Και με την πορεία μας στην Ελλάδα, όμως, είμαι ευχαριστημένος, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, των ιδιαιτεροτήτων μίας αγοράς που δεν είναι ελεύθερη, καθώς και της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στη γενικότερη χρήση του ταξί. Το γεγονός ότι το Taxibeat συνεχίζει να μεγαλώνει σε μία αγορά η οποία συρρικνώνεται, θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό και επιτυχία της ομάδας μου" εξηγεί ο κ. Δρανδάκης.
Όπως σημειώνει, "τη δραστηριότητα του Taxibeat στην ελληνική, αλλά και την περουβιανή αγορά, υποστηρίζει καθημερινά μία ομάδα περίπου 100 ανθρώπων, συνολικά. Ωστόσο, αυτό το νούμερο μεταβάλλεται τακτικά, καθώς νέα μέλη προστίθενται διαρκώς στην ομάδα". "Η ομάδα μας απαρτίζεται από υποομάδες, που εργάζονται για το Product, (κυρίως engineers και designers), για τα Operations/ Customer Support, το Growth, κ.ά." συμπληρώνει.
"Το Taxibeat", όπως επισημαίνει, "έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται από το 2014 και στην οποία έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa. Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο επιβάτες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στη δωρεάν εφαρμογή, ενώ το δίκτυο αριθμεί σήμερα σε Λίμα και Αθήνα 24.000 οδηγούς". "Στόχος μας είναι ο στόλος μας να φτάσει τους 25.000 συνεργαζόμενους οδηγούς, μέχρι το τέλος του 2016 και είμαστε ήδη πολύ κοντά σε αυτόν" τονίζει ο κ. Δρανδάκης. "Προφανώς", εκτιμά ο ίδιος, "θα τον ξεπεράσουμε".
Πώς εμπνευστήκατε την ιδέα αυτή;
Η ιδέα "γεννήθηκε" από μία δική μου ανάγκη, προσπαθώντας να λύσω ένα δικό μου πρόβλημα, όταν, κάποια στιγμή, δυσκολεύτηκα να βρω ταξί για τη μετακίνησή μου. Σκέφτηκα, τότε ότι, εφόσον τα smartphones είχαν ήδη μπει στη ζωή μας, γιατί να μην μπορώ να μοιραστώ το στίγμα μου στο χάρτη με διαθέσιμους οδηγούς που θα ήταν πρόθυμοι να έρθουν να με παραλάβουν; Γιατί να πρέπει να περιμένω στο δρόμο ή να πάρω κάπου τηλέφωνο, για να εξυπητετηθώ, όταν η τεχνολογία βρίσκεται στα χέρια μας και μπορεί να βοηθήσει σε τέτοιες, καθημερινές ανάγκες;
Την περίοδο εκείνη, ήταν 2010, είχε ξεκινήσει κάτι αντίστοιχο στην Αμερική, αλλά αυτού του τύπου οι εφαρμογές δεν ήταν καθόλου διαδεδομένες. Το Taxibeat ήταν μία από τις πρώτες εφαρμογές που υλοποιήθηκαν, παγκοσμίως. Έκτοτε, η αγορά αυτή έχει ωριμάσει αρκετά.
Τι υπηρεσίες παρέχει το Taxibeat και τι σχεδιάζετε για το μέλλον;
Το Taxibeat επιτρέπει στο χρήστη να καλεί διαθέσιμους οδηγούς που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή κοντά του, με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς επιπλέον χρέωση. Μέσω της υπηρεσίας, ένα ευρύ δίκτυο οδηγών είναι ένα άγγιγμα μακριά, on demand, 24 ώρες τη μέρα, 365 μέρες το χρόνο.
Στην Αθήνα, η αγορά του ταξί είναι μία κλειστή αγορά, όπως γνωρίζετε. Στη Λίμα, ωστόσο, που τα δεδομένα διαφέρουν, το Taxibeat συνεργάζεται και με επαγγελματίες οδηγούς ταξί, όπως κι εδώ, αλλά, κυρίως, δουλεύει με ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα. Οι οδηγοί αυτοί κάνουν διαδρομές με το Taxibeat είτε ως πλήρη είτε ως συμπληρωματική απασχόληση.
Με το Taxibeat, επιπλέον, μετακινούνται όχι μόνο επιβάτες, αλλά και αντικείμενα. Το Taxibeat Boxi μεταφέρει αντικείμενα μέσα στην πόλη σε μισή ώρα, τη στιγμή, ακριβώς, που το χρειάζεται ο χρήστης. Η υπηρεσία δεν εξυπηρετείται μόνο από ταξί, αλλά και από ιδιώτες οδηγούς με δίκυκλα και σχεδιάστηκε, για να προσφέρει ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου.
Επιπλέον, πρόσφατα, λανσάραμε πιλοτικά στην ελληνική αγορά το "Ταξί με ένα κουμπί". Πρόκειται για μία νέα δωρεάν υπηρεσία, ειδικά σχεδιασμένη για επιχειρήσεις, όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία και χώρους εκδηλώσεων, που επιτρέπει την κλήση ταξί κυριολεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού σε μία διακριτική συσκευή. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στα χέρια τους όλα τα στοιχεία που χρειάζονται (στοιχεία του οδηγού και εκτίμηση του χρόνου άφιξής του) και το προσωπικό έχει περισσότερο χρόνο για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
To μεγαλύτερο project πάνω στο οποίο δουλεύουμε αυτήν την περίοδο, είναι το Carpooling, το οποίο ετοιμάζουμε πρώτα για το Περού. Πρόκειται για μία σύγχρονη μέθοδο συνεπιβίβασης που επιτρέπει τον επιμερισμό του κόστους της διαδρομής ανάμεσα σε δύο, άγνωστους μεταξύ τους επιβάτες, ώστε η μετακίνηση να γίνεται πιο προσιτή για όλους και πιο επικερδής για τον οδηγό.
Παράλληλα, σχεδιάζουμε και δουλεύουμε συνεχώς πάνω σε νέα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες. Σίγουρα, δεν θα θέλαμε το Taxibeat να παραμείνει μία υπηρεσία μόνο για εύρεση ταξί, αλλά θέλουμε ο χρήστης μας να μπορεί να απολαμβάνει και άλλες υπηρεσίες μέσα από την εφαρμογή μας.
Η δωρεάν εφαρμογή του Taxibeat είναι διαθέσιμη στο App Store, στο Google Play και στο Windows store. Μέσα από τις τρεις αυτές εφαρμογές, ο χρήστης έχει πρόσβαση και στο Taxibeat Boxi, την door-to-door υπηρεσία μας, ενώ διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο που πληροί κάποιες προϋποθέσεις, μπορεί να γίνει και η δωρεάν συσκευή "Ταξί με ένα κουμπί".
Υπάρχουν σκέψεις επέκτασης;
Αν εννοείτε γεωγραφικά, στην Ελλάδα δεν έχουμε ιδιαίτερα σχέδια επέκτασης. Η μόνη πόλη που παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον για εμάς, είναι η Θεσσαλονίκη. Εκεί δραστηριοποιείται ένας μικρότερος αριθμός οδηγών μας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το μέγεθος της αγοράς των ελληνικών πόλεων. Οι πόλεις αυτές είναι πολύ μικρές, για να κάνει scale μία υπηρεσία, όπως η δική μας, ενώ μία αγορά με το μέγεθος της Αθήνας θα έλεγα ότι είναι οριακά κατάλληλη για το δικό μας επιχειρηματικό μοντέλο. Σχετικά με την επέκτασή μας σε άλλες χώρες/πόλεις του εξωτερικού, μόλις υπάρχει κάποιο νέο, θα το ανακοινώσουμε.
Πώς κρίνετε την αγορά αυτή στην Ελλάδα;
Όπως έχω πει και στο παρελθόν, η αγορά του ταξί στην Ελλάδα πρέπει να αποδεσμευτεί από αναχρονιστικές πρακτικές και να της επιτραπεί να λειτουργήσει με μεγαλύτερη ευελιξία, με βάση την προσφορά και τη ζήτηση, όπως συμβαίνει και στην υπόλοιπη οικονομία, προς όφελος του καταναλωτή και των καλών επαγγελματιών.
Πώς "βλέπετε" τον ανταγωνισμό; Θεωρείτε ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης τέτοιων εγχειρημάτων;
Όσον αφορά στον ανταγωνισμό, αυτός είναι θεμιτός και πιστεύουμε ότι μας βοηθάει. Αυτό, γιατί εκπαιδεύεται ο κόσμος σε μία νέα συνήθεια με τη βοήθεια της τεχνολογίας, άρα μεγαλώνει η αγορά μας. Επίσης, ο ανταγωνισμός μας πηγαίνει κάθε μέρα ένα βήμα παρακάτω, γιατί μας ωθεί να γινόμαστε καλύτεροι σε όλα τα επίπεδα.
Η "on-demand" οικονομία, έτσι όπως αυτή εφαρμόζεται στο χώρο των μετακινήσεών μας, δίνει πολλές δυνατότητες για περαιτέρω ανάπτυξη τόσο σε νέες υπηρεσίες όσο και σε νέες αγορές. Η τάση στις μεταφορές, παγκοσμίως, θέλει ολοένα και πιο προσιτή on demand μετακίνηση στην καθημερινότητά μας, λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, μεγαλύτερο efficiency στην κίνησή μας μέσα στις πόλεις. Στο κοντινό μέλλον, αυτό θα επιτυγχάνεται, μέσω αυτόνομων οχημάτων ρομπότ. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε σε έναν τομέα όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις "τρέχουν" με τόσο ραγδαίο ρυθμό.
Πώς κρίνετε την πορεία του Taxibeat; Εκτιμάτε ότι η Ελλάδα έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών στο κομμάτι της επιχειρηματικότητας σε σχέση με το εξωτερικό;
Η καλύτερη γνώση της τοπικής αγοράς στην οποία δραστηριοποιούμαστε ήδη πέντε χρόνια, η ίδια η εφαρμογή που είναι προσαρμοσμένη στις τοπικές ανάγκες, κάνουν την εφαρμογή ισχυρά ανταγωνιστική σε τοπικό επίπεδο, ενώ, παράλληλα, είναι αναμφίβολα ικανή να αναμετρηθεί με άλλες αντίστοιχες του εξωτερικού σε όλα τα επίπεδα. Σε σχέση με τους οδηγούς, οι ανάγκες τους έκαναν προοδευτικά πιο ανοιχτούς σε νέες ιδέες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη δουλειά τους και ναι έχουν κάνει σημαντικά βήματα, για να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
Στο ερώτημα αν η χώρα μας έχει προχωρήσει σχετικά με την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών στο κομμάτι της επιχειρηματικότητας, σίγουρα έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός. Ωστόσο, καθώς, παγκοσμίως, η αγορά της τεχνολογίας κινείται με ασταμάτητους ρυθμούς, αισθάνομαι ότι παραμένουμε ουραγοί, ενώ το οικονομικοπολιτικό μας περιβάλλον κάθε άλλο, παρά ενθαρρυντικό είναι για νέους επιχειρηματίες.
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου