ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

- Θεσσαλονίκη: Κλειστή λόγω εργασιών αύριο η Αγίων Πάντων  - Κορωνοϊός: 248 νέα κρούσματα - 14 νεκροί, 296 οι διασωληνωμένοι   - Κορωνοϊός: 1.007 νέα κρούσματα, 41 θάνατοι, 481 διασωληνωμένοι  - Lockdown: Νέο όριο σε επιβάτες ταξί από σήμερα - Σηκώνουν ρολά τα ΟΠΑΠ PLAY  - Self test για όλους από σήμερα: Μέχρι πότε το δηλώνουν εργαζόμενοι - Τι ισχύει  - Νέα μέτρα: Τι ισχύει για κυκλοφορία, Δημόσιο, σούπερ μάρκετ, εστίαση, λιανεμπόριο (ΦΕΚ)  - Η Ιταλία ο μεγάλος νικητής της Eurovision! Ποια θέση κατέλαβε η Ελλάδα   - O ΠΑΟΚ Κυπελλούχος Ελλάδος 2020-2021! 1-2 τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ!   - Κορωνοϊός: 1.505 νέα κρούσματα, 37 νεκροί και 586 διασωληνωμένοι  - Δύο self tests από Δευτέρα για όλους τους εργαζόμενους  - Έκδοση ΑΦΜ και κλειδάριθμου μέσα σε λίγα λεπτά μέσω βιντεοκλήσης  - Τί αλλάζει σε 8ωρο, υπερωρίες, απολύσεις, απεργίες, άδειες και Κυριακές  - Self test στον ιδιωτικό τομέα: Σε ποιους κλάδους είναι υποχρεωτικά, πότε «πέφτει» πρόστιμο  - Self tests σε ιδιωτικό τομέα: Ποιοι πρέπει να κάνουν υποχρεωτικά και πού δηλώνονται τα αποτελέσματα  - Κατώτατος μισθός: Τι προτείνει το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ   - Τι θα γίνει φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις -Πότε θα τις υποβάλλουμε  - Τι αλλάζει στις απεργίες σε ΔΕΚΟ με την «ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία» - «Ροκανίζονται» τα συνδικαλιστικά προνόμια  - ΟΠΕΚΑ: Πότε μπαίνουν τα λεφτά για ΚΕΑ, επίδομα παιδιού, ενοικίου, γέννας, προνοιακά επιδόματα Μαΐου  - Τέλος η αργία της Κυριακής για 7 νέους κλάδους  - Κορονοϊός: 2.461 νέα κρούσματα - 737 οι διασωληνωμένοι - 68 νεκροί σε 24 ώρες   - Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ανοικτά τα κομμωτήρια, τα καταστήματα τροφίμων και το λιανεμπόριο την Κυριακή   - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ   - Πρώτη Μαΐου Εργατική Πρωτομαγιά  - Πρωτομαγιά: Η γιορτή των λουλουδιών  - ΟΑΕΔ: Πότε αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις - Ποιοι είναι δικαιούχοι     By The best widgets

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

To νέο κόλπο για κυκλοφορία αυτοκινήτου με βουλγάρικες πινακίδες στην Ελλάδα



Το θέμα αποφυγής της φορολογίας στα αυτοκίνητα μέσω… Βουλγαρίας είναι γνωστό και το χρησιμοποιούν οι Έλληνες ιδιοκτήτες οχημάτων εδώ και χρόνια.

Ωστόσο οι εντατικοί έλεγχοι των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Οικονομικών ανάγκασε τους Έλληνες να αναζητήσουν νέους τρόπους να κυκλοφορούν νομότυπα τα αυτοκίνητά τους και να ξεφεύγουν από τους ελέγχους.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr, μέχρι πρότινος οι Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για να γλιτώσουν από τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης «άνοιγαν» μια εταιρεία στη Βουλγαρία και κατόπιν άλλαζαν τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός τους.
Ωστόσο οι εντατικοί έλεγχοι των Αρχών αλλά και τα πολλά δικαιολογητικά που έπρεπε να προσκομίσουν σε περίπτωση που το απαιτούσαν οι Αρχές ανάγκασαν πολλούς κατόχους αυτοκινήτων με βουλγάρικες πινακίδες να καταφύγουν στην λύση της ενοικίασης!
Η λύση της ενοικίασης αυτοκινήτου με βουλγάρικες πινακίδες σύμφωνα με στελέχη της αγοράς είναι νομότυπη και κανείς δεν μπορεί να σου απαγορέψει να ενοικιάσεις αυτοκίνητο με βουλγάρικες ή άλλου κράτους-μέλους πινακίδες και να κυκλοφορείς ανά την Ευρώπη.
Το νέο «κόλπο» περιλαμβάνει την μεταβίβαση του οχήματος σε εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων της Βουλγαρίας και με κάποιο ιδιωτικό συμφωνητικό ο Έλληνας ιδιοκτήτης του οχήματος διασφαλίζει την κατοχή της «κυριότητας» του αυτοκινήτου το οποίο όμως στα χαρτιά δεν του ανήκει πλέον καθώς αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της βουλγάρικης εταιρείας ενοικιάσεων ΙΧ.
Με αυτό τον τρόπο οι Έλληνες ιδιοκτήτες γλιτώνουν από την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας, τεκμηρίων αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης και βέβαια οι Αρχές ακόμη και σε ελέγχους δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς το όχημα είναι νοικιασμένο από άλλο κράτος-μέλος και σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο καμία χώρα-μέλος δεν μπορεί να απαγορεύσει την διάθεση υπηρεσιών εντός της ΕΕ.
Το ετήσιο κόστος της διατήρησης του νοικιαζόμενου οχήματος με βουλγάρικες πινακίδες ανέρχεται σε 400 ευρώ το χρόνο στα οποία περιλαμβάνονται τα έξοδα των Τελών Κυκλοφορίας και της ασφάλειας.
Παράλληλα υπάρχει ακόμη μία εναλλακτική για όσους θέλουν να «νοικιάζουν» το αυτοκίνητό τους με βουλγάρικες πινακίδες σύμφωνα με το οποίο μαζεύονται αρκετοί Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και ιδρύουν οι ίδιοι εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα το ετήσιο κόστος να μειώνεται από 100 έως και 200 ευρώ. Δηλαδή το ετήσιο κόστος διατήρησης του οχήματος με βουλγάρικες πινακίδες ως «ενοικιαζόμενου» οχήματος ανέρχεται σε 200 έως 300 ευρώ…

Όσον αφορά στα τιμολόγια ή στα παραστατικά που πρέπει να προσκομίσει κάποιος χρήστης «ενοικιαζόμενου» οχήματος σε περίπτωση ελέγχου απλά θα αναγράφουν ως ημερομηνία έναρξης της χρήσης λίγες ημέρες πριν το συμβάν του ελέγχου...
enikonomia.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου