To A9 e-tron θα λανσαριστεί το 2020
είναι το Α9 e-tron και θα μοιράζεται πολλά τεχνολογικά στοιχεία με το επερχόμενο SUV Q6 e-tron.
Τα αρχικά σχέδια ήθελαν το Α9 να λανσαριστεί ως τετραθέσιο κουπέ, το
οποίο προοριζόταν για ανταγωνιστής των Mercedes-Benz S-Class Coupé και
Bentley Continental GT, ωστόσο τελικά προκρίθηκε η ιδέα να αποτελέσει
την ηλεκτρική ναυαρχίδα της φίρμας από το Ίγκολσταντ.
Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιστεί η ηλεκτρική λιμουζίνα είναι όμοια με αυτή που είχε το πρωτότυπο e-tron Quattro, που είδαμε στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης.
Για την κίνησή του A9 e-tron υπεύθυνοι θα είναι τρεις ηλεκτροκινητήρες, ένας για τους μπροστά τροχούς και δύο για τους πίσω, ενώ η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 500 χλμ. Παράλληλα θα διαθέτει και αυτόνομη οδήγηση τέταρτου βαθμού, μιας ανώτερης βαθμίδας δηλαδή, από αυτή του Α8 που θα παρουσιαστεί την επόμενη χρονιά.
Στο e-tron quattro concept οι τρεις ηλεκτροκινητήρες απέδιδαν 435 ίππους, ενώ με την επιλογή του sport drive mode, η ιπποδύναμη άγγιζε τους 502 ίππους, ενώ η ροπή τα 799 Νm. Νούμερα που θα είναι σίγουρα πολύ κοντά σε αυτό του A9 e-tron.
Πηγή: autotriti.gr
Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα βασιστεί η ηλεκτρική λιμουζίνα είναι όμοια με αυτή που είχε το πρωτότυπο e-tron Quattro, που είδαμε στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης.
Για την κίνησή του A9 e-tron υπεύθυνοι θα είναι τρεις ηλεκτροκινητήρες, ένας για τους μπροστά τροχούς και δύο για τους πίσω, ενώ η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 500 χλμ. Παράλληλα θα διαθέτει και αυτόνομη οδήγηση τέταρτου βαθμού, μιας ανώτερης βαθμίδας δηλαδή, από αυτή του Α8 που θα παρουσιαστεί την επόμενη χρονιά.
Στο e-tron quattro concept οι τρεις ηλεκτροκινητήρες απέδιδαν 435 ίππους, ενώ με την επιλογή του sport drive mode, η ιπποδύναμη άγγιζε τους 502 ίππους, ενώ η ροπή τα 799 Νm. Νούμερα που θα είναι σίγουρα πολύ κοντά σε αυτό του A9 e-tron.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου