Μια ενδιαφέρουσα άποψη για την εξέλιξη του εμβληματικού σπορ κουπέ...
Η Porsche 911 διαθέτει αναμφισβήτητα μια από τις πιο χαρακτηριστικές και εμβληματικές σιλουέτες στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που την καθιστά ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα οχήματα όλων των εποχών.
Με περισσότερες από 820 χιλιάδες πωλήσεις σε παγκόσμια κλίμακα από το 1963 οπότε και ξεκίνησε η παραγωγή της, αποτελεί το πιο αναγνωρίσιμο μοντέλο της Porsche.
Η διαχρονική αυτή σχεδίαση αποτελεί σήμα κατατεθέν της 911 σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που οποιαδήποτε απόπειρα παρέμβασης στη σχεδίαση του αμαξώματος ή στα βασικά της χαρακτηριστικά (κινητήρας τοποθετημένος πίσω και κίνηση στους πίσω τροχούς ή εσχάτως 4κίνηση), θα θεωρηθεί από τους φανατικούς του γερμανικού σπορ κουπέ ιεροσυλία.
Οποιαδήποτε παρέμβαση είναι να γίνει θα πρέπει να γίνει με σεβασμό στην ιστορία του μοντέλου και με γνώμονα την διαχρονικότητά του.
Έχοντας αυτά κατά νου, ο Τούρκος σχεδιαστής βιομηχανικών προϊόντων και αυτοκινήτων, Ege Arguden, σχεδίασε την 911 του μέλλοντος. Συνδυάζοντας τη φαντασία του με το παρελθόν του οχήματος δημιούργησε την 901 Concept, την οποίο μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε.
Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για τη συνέχεια της 911, καθώς οι γραμμές και οι διαστάσεις είναι σχεδόν ίδιες, ενώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρίσκεται στη σχεδίαση του πίσω μέρους. Πηγή έμπνευσης για τη σχεδίαση της πίσω όψης αποτέλεσε η πρώτη 911 του 1963, όπως τονίζει ο Τούρκος.
«Στόχος της Porsche 901 ήταν να επιστρέψει πίσω στις ρίζες και να συλλάβει την υπόσταση της αυθεντικής 911. Η διαδικασία σχεδίασης ξεκίνησε με την ανάλυση της αυθεντικής 911. Τόσο σε διαστάσεις όσο και σε μεμονωμένα σχεδιαστικά στοιχεία, προσπάθησα να οδηγήσω την 911 σε νέο δρόμο. Προσπάθησα να εκμοντερνίσω κάποια συγκεκριμένα στοιχεία του αυτοκινήτου κάνοντας κάποιες διακριτικές αλλαγές», εξηγεί ο σχεδιαστής και προσθέτει: «Όπως και η μοντέρνα 911, η 901 Concept φέρει αρκετά όμοιες γωνίας. Το μπροστινό μέρος είναι κλασικό Porsche και αποτέλεσε το στήριγμα του project. Όταν όμως πηγαίνεις με το βλέμμα σου προς το πίσω μέρος, τα πράγματα αποκτούν μεγάλο ενδιαφέρον. Το μακρύ χαμηλωμένο πίσω μέρος αποτελεί νεύμα στην πρωτότυπη σχεδίαση. Και το επιθετικό προφίλ δείχνει το πως μπορεί να είναι η μελλοντική 911».
caranddriver.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου