Πραγματικότητα θα είναι σε λίγο καιρό οι πληρωμές στις οποίες η
πιστοποίηση του κατόχου μίας κάρτας θα γίνεται με την ίριδα του ματιού
του ή το δαχτυλικό του αποτύπωμα.
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Visa, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δείχνουν
ενδιαφέρον στη χρήση βιομετρικών στοιχείων για τις πληρωμές τους.
Σχεδόν τα τρία-τέταρτα θεωρούν ασφαλή την πιστοποίηση όπου ένα βιομετρικό στοιχείο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με συσκευή πληρωμών.
Οι τρόποι πιστοποίησης
Η πιστοποίηση περιλαμβάνει κάτι που έχεις, όπως μία κάρτα ή μια φορητή συσκευή, κάτι που είσαι, όπως ένα βιομετρικό στοιχείο, ή κάτι που ξέρεις όπως το PIN ή κωδικός.
Πάνω από τα δύο-τρίτα θέλουν να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά στοιχεία ως μέθοδο πιστοποίησης πληρωμών.
Οι έμποροι είτε online είτε σε φυσικό περιβάλλον, θα είναι οι πιο κερδισμένοι, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών έχει εγκαταλείψει μια αγορά λόγω της διαδικασίας πληρωμών.
Η νέα τεχνολογία
Σύμφωνα με τη Visa, μελλοντικά οι καταναλωτές θα έχουν περισσότερες επιλογές στον τρόπο πληρωμής.
Καθώς η κουλτούρα πληρωμών θα αλλάζει ανάλογα με το μέρος που βρίσκεσαι και με τη συσκευή που κάνεις τις αγορές σου, οι μέθοδοι πιστοποίησης θα χρειαστεί να είναι ανάλογες με την περίπτωση της κάθε χρήσης.
Στο μέλλον θα δούμε ένα μίγμα λύσεων ανάλογα με την περίσταση πληρωμής, ώστε αυτή να γίνεται με ασφάλεια, ευκολία και διακριτικότητα.
Τι έδειξε η έρευνα
Το 51% των Ευρωπαίων δηλώνουν πως η βιομετρική πιστοποίηση θα δημιουργούσε γρηγορότερη και ευκολότερη εμπειρία πληρωμών σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους.
Ομοίως, το ένα-τρίτο βρίσκει θετικό το γεγονός ότι η βιομετρική πιστοποίηση σημαίνει πως τα στοιχεία τους θα είναι ασφαλή ακόμη και αν η συσκευή τους χαθεί ή κλαπεί.
Στην έρευνα που συμμετείχαν πάνω από 14.000 Ευρωπαίοι καταναλωτές, αποκαλύπτεται ότι η διακριτικότητα και η εξοικείωση με τις βιομετρικές μορφές ταυτοποίησης αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πληρωμές με κινητό
Με την έλευση των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος θεωρείται η πιο δημοφιλής μορφή χάρη στην ευκολία και την ασφάλεια που προσφέρει.
Εάν εστιάσουμε αποκλειστικά στην ασφάλεια των βιομετρικών τεχνολογιών, το 81% των καταναλωτών θεωρεί τα δακτυλικά αποτυπώματα πιο ασφαλή, με το σκανάρισμα της ίριδας να ακολουθεί (76%).
Γι’ αυτό το λόγο περισσότεροι από τους μισούς (53%) προτιμούν το δακτυλικό αποτύπωμα για πληρωμές, σε σχέση με άλλες μορφές βιομετρικής πιστοποίησης.
Στην Ευρώπη, κάποιοι καταναλωτές αναφέρουν πως θα προτιμούσαν φωνητική αναγνώριση ή αναγνώριση προσώπου ως μέθοδο πληρωμής, είτε πρόκειται για πληρωμή με τη φυσική τους παρουσία σε ένα κατάστημα, είτε για online αγορές (12% και 15% αντίστοιχα).
Ασφάλεια και ευκολία
Με πάνω από τα δύο-τρίτα (67%) των καταναλωτών να αναγνωρίζουν τη σημασία της ασφαλείας των συναλλαγών, οι νέες μορφές πιστοποίησης πρέπει να προσφέρουν ισορροπία μεταξύ ταχύτητας και ασφάλειας.
• Το 48% θέλει να κάνει χρήση της βιομετρικής πιστοποίησης για πληρωμές στα μέσα μεταφοράς
• Το 47% θέλει να κάνει χρήση της βιομετρικής πιστοποίησης για πληρωμές σε μπαρ ή εστιατόρια
• Το 46% θέλει να χρησιμοποιεί βιομετρική πιστοποίηση για αγορά προϊόντων και υπηρεσιών όπως ψώνια στο σούπερ μάρκετ, καφέ και φαγητό
• Το 40% θέλει να τη χρησιμοποιεί για online αγορές
• Το 39% όταν κατεβάζει περιεχόμενο
fpress.gr
Σχεδόν τα τρία-τέταρτα θεωρούν ασφαλή την πιστοποίηση όπου ένα βιομετρικό στοιχείο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με συσκευή πληρωμών.
Οι τρόποι πιστοποίησης
Η πιστοποίηση περιλαμβάνει κάτι που έχεις, όπως μία κάρτα ή μια φορητή συσκευή, κάτι που είσαι, όπως ένα βιομετρικό στοιχείο, ή κάτι που ξέρεις όπως το PIN ή κωδικός.
Πάνω από τα δύο-τρίτα θέλουν να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά στοιχεία ως μέθοδο πιστοποίησης πληρωμών.
Οι έμποροι είτε online είτε σε φυσικό περιβάλλον, θα είναι οι πιο κερδισμένοι, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών έχει εγκαταλείψει μια αγορά λόγω της διαδικασίας πληρωμών.
Η νέα τεχνολογία
Σύμφωνα με τη Visa, μελλοντικά οι καταναλωτές θα έχουν περισσότερες επιλογές στον τρόπο πληρωμής.
Καθώς η κουλτούρα πληρωμών θα αλλάζει ανάλογα με το μέρος που βρίσκεσαι και με τη συσκευή που κάνεις τις αγορές σου, οι μέθοδοι πιστοποίησης θα χρειαστεί να είναι ανάλογες με την περίπτωση της κάθε χρήσης.
Στο μέλλον θα δούμε ένα μίγμα λύσεων ανάλογα με την περίσταση πληρωμής, ώστε αυτή να γίνεται με ασφάλεια, ευκολία και διακριτικότητα.
Τι έδειξε η έρευνα
Το 51% των Ευρωπαίων δηλώνουν πως η βιομετρική πιστοποίηση θα δημιουργούσε γρηγορότερη και ευκολότερη εμπειρία πληρωμών σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους.
Ομοίως, το ένα-τρίτο βρίσκει θετικό το γεγονός ότι η βιομετρική πιστοποίηση σημαίνει πως τα στοιχεία τους θα είναι ασφαλή ακόμη και αν η συσκευή τους χαθεί ή κλαπεί.
Στην έρευνα που συμμετείχαν πάνω από 14.000 Ευρωπαίοι καταναλωτές, αποκαλύπτεται ότι η διακριτικότητα και η εξοικείωση με τις βιομετρικές μορφές ταυτοποίησης αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη.
Πληρωμές με κινητό
Με την έλευση των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος θεωρείται η πιο δημοφιλής μορφή χάρη στην ευκολία και την ασφάλεια που προσφέρει.
Εάν εστιάσουμε αποκλειστικά στην ασφάλεια των βιομετρικών τεχνολογιών, το 81% των καταναλωτών θεωρεί τα δακτυλικά αποτυπώματα πιο ασφαλή, με το σκανάρισμα της ίριδας να ακολουθεί (76%).
Γι’ αυτό το λόγο περισσότεροι από τους μισούς (53%) προτιμούν το δακτυλικό αποτύπωμα για πληρωμές, σε σχέση με άλλες μορφές βιομετρικής πιστοποίησης.
Στην Ευρώπη, κάποιοι καταναλωτές αναφέρουν πως θα προτιμούσαν φωνητική αναγνώριση ή αναγνώριση προσώπου ως μέθοδο πληρωμής, είτε πρόκειται για πληρωμή με τη φυσική τους παρουσία σε ένα κατάστημα, είτε για online αγορές (12% και 15% αντίστοιχα).
Ασφάλεια και ευκολία
Με πάνω από τα δύο-τρίτα (67%) των καταναλωτών να αναγνωρίζουν τη σημασία της ασφαλείας των συναλλαγών, οι νέες μορφές πιστοποίησης πρέπει να προσφέρουν ισορροπία μεταξύ ταχύτητας και ασφάλειας.
• Το 48% θέλει να κάνει χρήση της βιομετρικής πιστοποίησης για πληρωμές στα μέσα μεταφοράς
• Το 47% θέλει να κάνει χρήση της βιομετρικής πιστοποίησης για πληρωμές σε μπαρ ή εστιατόρια
• Το 46% θέλει να χρησιμοποιεί βιομετρική πιστοποίηση για αγορά προϊόντων και υπηρεσιών όπως ψώνια στο σούπερ μάρκετ, καφέ και φαγητό
• Το 40% θέλει να τη χρησιμοποιεί για online αγορές
• Το 39% όταν κατεβάζει περιεχόμενο
fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου