H AMG GT-R, υιοθετεί αρκετά στοιχεία από την αγωνιστική GT3.
Έτσι έχει φουσκωμένα φτερά μπροστά και πίσω, ενώ το πλέον εμφανές
χαρακτηριστικό της είναι η μεγάλη πίσω σταθερή αεροτομή, η κλίση του
πτερυγίου της οποίας ρυθμίζεται...
Αλλαγές έχουν γίνει και στο καπό αλλά και στη μάσκα, η οποία είναι, για πρώτη φορά, η επονομαζόμενη Panamera. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, το καπό από μαγνήσιο, τα εμπρός φτερά από ανθρακόνημα και η εξάτμιση από τιτάνιο, ενώ η ανάρτηση έχει πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Παράλληλα ρυθμίζεται και η επέμβαση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης σε 9 διαφορετικά επίπεδα.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 των 4.000 κυβικών της μάρκας με τα 2 turbo, που εδώ αποδίδει 585 άλογα και τα 700 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,6 δεύτερα και μια τελική 318 χλμ./ ώρα.
Ο αριθμός των 2.000 μονάδων πάντως δεν είναι ούτε μεγάλος ούτε μικρός. Είναι τέτοιος ώστε να καλύψει την προβλεπόμενη ζήτηση χωρίς να χαθεί η συλλεκτική τους αξία, ενώ αν υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες η παραγωγή μπορεί στην πορεία και να αυξηθεί.
fimotroΑλλαγές έχουν γίνει και στο καπό αλλά και στη μάσκα, η οποία είναι, για πρώτη φορά, η επονομαζόμενη Panamera. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ανθρακόνημα, το καπό από μαγνήσιο, τα εμπρός φτερά από ανθρακόνημα και η εξάτμιση από τιτάνιο, ενώ η ανάρτηση έχει πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Παράλληλα ρυθμίζεται και η επέμβαση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης σε 9 διαφορετικά επίπεδα.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 των 4.000 κυβικών της μάρκας με τα 2 turbo, που εδώ αποδίδει 585 άλογα και τα 700 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,6 δεύτερα και μια τελική 318 χλμ./ ώρα.
Ο αριθμός των 2.000 μονάδων πάντως δεν είναι ούτε μεγάλος ούτε μικρός. Είναι τέτοιος ώστε να καλύψει την προβλεπόμενη ζήτηση χωρίς να χαθεί η συλλεκτική τους αξία, ενώ αν υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες η παραγωγή μπορεί στην πορεία και να αυξηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου