Στην προσεχή 66η ΙΑΑ, η MAN Truck & Bus αναμένεται να παρουσιάσει πολλαπλές αναβαθμίσεις στον κλάδο των φορτηγών της μεταξύ των οποίων και μια πληρέστατη –Euro6- γκάμα κινητήρων για αυτά.
Η Διεθνής Έκθεση
Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου, αναμένεται να αποτελέσει το ιδανικό
σκηνικό για την MAN Truck & Bus προκειμένου να παρουσιάσει πολλαπλές αναβαθμίσεις σε
όλους τους τομείς που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που
προσφέρει στους πελάτες της.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε
αρκετά νέα μοντέλα όπως το ελαφρύ επαγγελματικό, TGE, που θα βασίζεται στη νέα γενιά του Volkswagen Crafter, καθώς
και αρκετές ακόμη νέες προτάσεις στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών με
πολλαπλές τροποποιήσεις στη σχεδίαση, τα μηχανικά μέρη, τις καμπίνες και το
εσωτερικό αυτών κ.ο.κ.
Επιπρόσθετα, ιδιαίτερα σημαντική
κρίνεται και η παρουσίαση μιας πληρέστατης γκάμας νέων μηχανικών συνόλων που
καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, οι οποίοι
θα συνδυάζονται με ένα –επίσης αναβαθμισμένο- κιβώτιο ταχυτήτων, το MAN TipMatic.
Σε ότι αφορά στη νέα γκάμα οχημάτων
της για το 2017, η MAN Truck & Bus θα παρουσιάσει συνολικά τέσσερα μηχανικά σύνολα, με 4
ή 6 κυλίνδρους (σε σειρά), χωρητικότητα από 4.580 – 15.256 κ.εκ., σε 14
διαφορετικές εκδόσεις ως προς την απόδοση τους, με ιπποδύναμη από 150 – 640
ίππους και μέγιστη ροπή στρέψης από 570 – 3.000 Nm.
Ας δούμε λοιπόν τις νέες
προτάσεις –Euro6- κινητήρων για τα νέα
φορτηγά της MAN Truck & Bus αναλυτικά:
Κινητήρας «D08», 4κύλινδρος, χωρητικότητα 4.580 κ.εκ.
-150 hp @ 2.300 σ.α.λ, 570
Nm @ 1.400 σ.α.λ.
-180 hp @ 2.300 σ.α.λ, 700
Nm @ 1.400 σ.α.λ.
-220 hp @ 2.300 σ.α.λ, 850
Nm @ 1.300 – 1.800 σ.α.λ.
Κινητήρας «D08», 6κύλινδρος, χωρητικότητα 6.871 κ.εκ.
-250 hp @ 2.200 σ.α.λ, 1.000
Nm @ 1.200 – 1.750 σ.α.λ.
-290 hp @ 2.200 σ.α.λ, 1.150
Nm @ 1.200 – 1.750 σ.α.λ.
-340 hp @ 2.200 σ.α.λ, 1.250
Nm @ 1.200 – 1.800 σ.α.λ.
Κινητήρας «D20», 6κύλινδρος, χωρητικότητα 10.518 κ.εκ.
-320 hp @ 1.800 σ.α.λ, 1.600
Nm @ 930 – 1.400 σ.α.λ.
-360 hp @ 1.800 σ.α.λ, 1.800
Nm @ 930 – 1.400 σ.α.λ.
Κινητήρας «D26», 6κύλινδρος, χωρητικότητα 12.419 κ.εκ.
-420 hp @ 1.800 σ.α.λ, 2.100
Nm @ 930 – 1.350 σ.α.λ.
-460 hp @ 1.800 σ.α.λ, 2.300
Nm @ 930 – 1.350 σ.α.λ.
-500 hp @ 1.800 σ.α.λ, 2.500
Nm @ 930 – 1.350 σ.α.λ.
Κινητήρας «D38», 6κύλινδρος, χωρητικότητα 15.256 κ.εκ.
-540 hp @ 2.200 σ.α.λ, 2.700
Nm @ 900 – 1.380 σ.α.λ.
-580 hp @ 2.200 σ.α.λ, 2.900
Nm @ 900 – 1.380 σ.α.λ.
-640 hp @ 2.200 σ.α.λ, 3.000
Nm @ 900 – 1.400 σ.α.λ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου