Έπειτα από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης, η Scania παρουσίασε το πρώτο διώροφο λεωφορείο της με κινητήρα φυσικού αερίου που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 6.
Το εν λόγω διώροφο λεωφορείο της Scania έχε εξελιχθεί σε συνεργασία με τις εταιρείες mi Vehicle Intergration
Limited και Alexander Dennis
Limited (ADL) και προορίζεται για χρήση στην αγορά της Μ. Βρετανίας.
Μέχρι στιγμής, η Reading Buses έχει επιβεβαιώσει την παραγγελία
πέντε διώροφων λεωφορείων του συγκεκριμένου τύπου και για τον λόγο αυτό, η Scania προωθεί
το εν λόγω όχημα στο τελικό στάδιο των δοκιμών εξέλιξης του, που θα διεξαχθούν
στο Scania Technical Centre
στο Sodertalje της Σουηδίας.
Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις
κατά την εξέλιξη του εν λόγω οχήματος ήταν η έδραση των δεξαμενών φυσικού
αερίου και τελικά οι λύσεις που επιλέχθηκαν ήταν ένας ειδικός χώρος κάτω από τη
σκάλα πίσω από τον οδηγό και μια ειδική κρύπτη πίσω από τις θέσεις επιβατών στο
πάνω διάζωμα.
Ωστόσο, σημαντικό ήταν και το
πρόβλημα της διαχείρισης της θερμότητας που παράγεται από τη λειτουργία του
κινητήρα φυσικού αερίου, η οποία είναι σημαντικά υψηλότερη σε σχέση με τα επίπεδα
που παράγει ένας πετρελαιοκινητήρας.
Σε κάθε περίπτωση, στο τελικό
στάδιο των δοκιμών εξέλιξης του εν λόγω διώροφου λεωφορείου, οι ειδικοί της Scania αναμένεται
να επικεντρώσουν τις έρευνες τους στο λογισμικό λειτουργίας του κινητήρα και
την βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου του.
autotritipro.gr
|
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Πέμπτη 28 Απριλίου 2016
Scania-Διώροφο λεωφορείο με CNG
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου