Ειδικότερα στο πρώτο τρίμηνο του 2016 πουλήθηκαν 154.795 αυτοκίνητα με εναλλακτικά καύσιμα (υβριδικά, ηλεκτρικά) έναντι 145.442 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Μάλιστα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν αύξηση 26,8% ενώ τα υβριδικά ΙΧ κατέγραψαν αύξηση 30,1%.
Οι συνολικές ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 28.181 μονάδες το 1ο τρίμηνο του 2015 σε 35.730 μονάδες το αντίστοιχο διάστημα φέτος.
Η ζήτηση για νέα υβριδικά οχήματα επίσης αυξήθηκαν σημαντικά (+ 30,1%), φθάνοντας 69.530 μονάδες κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2016.
Από την άλλη πλευρά, οι νέες άδειες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο παρουσίασαν διψήφια μείωση (-22,4%), συνολικού ύψους 49,535 - περίπου 15.000 μονάδες λιγότερο από το 1ο τρίμηνο του 2015.
Από τις μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της ΕΕ, η Ισπανία είδε τη μεγαλύτερη αύξηση στις ταξινομήσεις οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα σε ποσοστό 51,9%, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+ 28,7%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 23,7%) και τη Γερμανία (+ 13,0%).
Αντίθετα στην Ολλανδία σημειώθηκε μεγάλη πτώση 50,3% στις πωλήσεις ΙΧ με εναλλακτικά καύσιμα όπως επίσης στην Ιταλία (-12,9%) αλλά και την Τσεχία (-13,1%).
Στην Ελλάδα οι πωλήσεις νέων ΙΧ με εναλλακτικά καύσιμα στο πρώτο τρίμηνο του έτους σημείωσαν αύξηση 14,1% καθώς διατέθηκαν 332 αυτοκίνητα έναντι 291 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
enikonomia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου