Δύο ακόμα νεκροί προστέθηκαν στη λίστα θανάτου του κορωνοϊού στην Ελλάδα.
Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για έναν άνδρα από περιοχή της Χαλκιδικής ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες κατέληξε το βράδυ της Δευτέρας.
Σήμερα το πρωί κατέληξε και μια 84χρονη η οποία νοσηλευόταν σε νοσομείο της Αθήνας. Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων στη χώρα μας αυξήθηκε πλέον σε 81.
Για τον 42χρονο, σε ανάρτησή του στο facebook ο δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς έγραψε: «Με βαθιά θλίψη αποχαιρετώ σήμερα έναν φίλο και συγχωριανό μου, μα πάνω από όλα έναν νέο άνθρωπο, που έφυγε τόσο νωρίς και τόσο άδικα...».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου