ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ θα πραγματοποιήσουν μέλη του Δικτύου ανέργων κι επισφαλώς εργαζομένων




Συγκέντρωση μπροστά στα γραφεία του ΟΑΣΘ θα πραγματοποιήσουν σήμερα μέλη του Δικτύου ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων Θεσσαλονίκης.

Η συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωί, μπροστά από τα γραφεία του Οργανισμού στην οδό Παπαναστασίου και έχει ως στόχο να γίνουν επαφές με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για να δοθούν λεπτομέρειες για τη διαδικασία διαγραφής των παλαιών προστίμων αλλά και τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, την οποία κι έχει ανακοινώσει η νέα διοίκηση του κρατικού ΟΑΣΘ.
Στην ανακοίνωσή του το Δίκτυο αναφέρει:
Tην Τετάρτη 23/8 στις 11:00 πμ έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ (Μπότσαρη και Παπαναστασίου) θα γίνει η καθιερωμένη κινητοποίηση του Δικτύου ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων Θεσσαλονίκης για τη διαγραφή προστίμων. Απαιτούμενα έγγραφα η φωτοτυπία του προστίμου και μια βεβαίωση χρόνου ανεργίας.
Η ανακοίνωση της διοίκησης του ΟΑΣΘ:
“Από τον Ο.Α.Σ.Θ. ανακοινώνεται ότι, μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, από σήμερα 17.8.2017 αποφασίστηκε η ελεύθερη κυκλοφορία με τα λεωφορεία του Οργανισμού των ανέργων, με την επίδειξη κατά τη διάρκεια του ελέγχου της αστυνομικής τους ταυτότητας και της εν ισχύ κάρτας ανεργίας (ή βεβαίωσης) από τον Ο.Α.Ε.Δ..”
πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου