Τι ανακοίνωσαν οι Αρχές - Κανένας δεν είχε δείξει συμπτώματα της ασθένειας
κρουαζιερόπλοιο στον ποταμό Νείλο, το οποίο αξιωματούχοι είχαν δηλώσει την Παρασκευή (06/03) ότι επλήγη από τον ιό, δήλωσε η υπουργός Υγείας Χάλα Ζάγιεντ.
Κανένα από τα κρούσματα δεν είχαν δείξει συμπτώματα της ασθένειας, δήλωσε η υπουργός μιλώντας στους δημοσιογράφους. Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού στην Αίγυπτο διαγνώστηκε στις 14 Φλεβάρη.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου