Μήνυμα ότι η κυβέρνηση επιθυμεί την Δημοκρατία και την ισονομία, και τον έλεγχο «όλων για όλα», έστειλε ο υπουργός Δικαιοσύνης προς το ΣτΕ, μετά τη σημερινή απόφαση του Συμβουλίου που
ακυρώνει τη διαδικασία για την υποβολή πόθεν έσχες. «Να δούμε ποιος θα κουραστεί πρώτος, η κυβέρνηση που επιζητά την διαφάνεια ή όσοι συντάσσονται με καθεστώτα αδιαφάνειας και μη ελέγχου», όπως ανέφερε.
«Η κυβέρνηση, μετά τη δημοσιοποίησή της νέας απόφαση του ΣτΕ, δηλώνει
πως επιθυμεί διακαώς την συνεργασία με όλους, αλλά πάνω από δηλώνει πως
θέτει ζήτημα δημοκρατίας και ισονομίας, δηλαδή τον έλεγχο όλων για όλα»,
τόνισε ο Σταύρος Κοντονής από το βήμα της Βουλής, παρεμβαίνοντας στη
συζήτηση για τον νέο κρατικό προϋπολογισμό του 2018 που ψηφίζεται αργά
το βράδυ της Τρίτης.
Ο υπουργός έστειλε αυστηρό μήνυμα προς το Συμβούλιο της Επικρατείας,
ξεκαθαρίζοντας πως αν «αν εμφιλοχωρήσουν εξαιρέσεις, όπως διαλαμβάνεται
και στην προηγούμενη, αλλά και στην σημερινή απόφαση του ΣτΕ, τότε νόμος
που να υποχρεώνει αληθή δήλωση πόθεν έσχες δεν υπάρχει. Και ας το
καταλάβουμε και όποιοι λένε το αντίθετο να γνωρίζουν ότι κοροϊδεύουν την
κοινωνία. Αυτό είναι το σημαντικό και αυτό ας το κρατήσουν όλοι».
Σύμφωνα με τον υπουργό Δικαιοσύνης, αν υποχρεούται κάποιος προς δήλωση
και ο νόμος του λέει ότι έχει υποχρέωση να δηλώσει τις καταθέσεις, αλλά
όχι τα μετρητά στη θυρίδα, τότε ακυρώνεται και καταδολιεύεται όχι μόνο ο
νόμος, αλλά και η λαϊκή επιταγή για διαφάνεια και έλεγχο.
«Να δούμε ποιος θα κουραστεί πρώτος, η κυβέρνηση που επιζητά την
διαφάνεια ή όσοι συντάσσονται με καθεστώτα αδιαφάνειας και μη ελέγχου»,
ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως στο τέλος όλοι θα λογοδοτήσουν
στον λαό.
stokokkino.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου