Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από χθες ο γ.γ. του Υπουργείο Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.
Ο κ. Βούρδας αναμένεται να θα επισκεφτεί τα δυο αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ
και στη συνέχεια τα γραφεία ΕΡΓΟΣΕ και το εργοτάξιο ΕΡΓΟΣΕ στη Μενεμενη.
Χθες, είχε συναντήσεις σήμερα το πρωί με τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, όπως και με επιτροπές ανέργων.
thessnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου