ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

ΕΞΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΣΤΗΝ ΠΕΔΚΜ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΘ



Το πλαίσιο λύσεων για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης του συντονιστή της Κίνησης Προοδευτικών Πολιτών για την Ανάπτυξη της ΠΚΜ


Στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασαν την πρότασή τους για την επίλυση του προβλήματος του ΟΑΣΘ σήμερα τα μέλη της Κίνησης Προοδευτικών Πολιτών για την Ανάπτυξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με επικεφαλής τον συντονιστή, Γιάννη Μαγκριώτη.

Τα έξι σημεία στα οποία εδράζεται η πεποίθηση για δυνατότητα οριστικής επίλυσης του προβλήματος, όπως είπε ο κ. Μαγκριώτης, στηρίζονται στη σχετική κοινοτική οδηγία, αλλά και στην ελληνική πραγματικότητα.

«Τις προτάσεις μας τις έχουμε συζητήσει με όλα τα κόμματα και τις έχουν δει με μεγάλο ενδιαφέρον. Συζητήθηκαν και με παραγωγικές τάξεις και φορείς της πόλης. Η αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης, εκτός από κάποιες εποχές, είναι κατά τεκμήριο από τις καλύτερες της χώρας και σίγουρα από τις πιο φτηνές, ακόμα και με τις σημαντικές αυξήσεις των τελευταίων ετών, λόγο της υψηλότερης επιδότησης του ΟΑΣΘ και του εισιτηρίου από το κρατικό προϋπολογισμό. Όμως το καθεστώς λειτουργίας του ΟΑΣΘ πρέπει να αλλάξει. Η αλλαγή των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και Αθήνας έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Πρέπει να αλλάξει και σε όλη τη χώρα, αφού το 2019 τίθεται σε εφαρμογή κα η σχετική οδηγία, που απελευθερώνει το καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών και επιβάλει διεθνείς διαγωνισμούς», τόνισε ο κ. Μαγκριώτης.



Ο ΟΑΣΘ, μέτοχοι και εργαζόμενοι, πρέπει να προετοιμαστούν αν θέλουν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό και να συνεχίσουν στο νέο πλαίσιο, την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, εξήγησε ο κ. Μαγκριώτης.

«Η κυβέρνηση να αναλάβει τις δικές της ευθύνες για τη μεταβατική περίοδο και την οριστική λύση, αφήνοντας τα μικροπολιτικά παιχνίδια», σημείωσε.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, Λάζαρος Κυρίζογλου, ζήτησε εκ νέου συγκεκριμένη και ολοκληρωμένη πρόταση από την πλευρά του υπουργού, Χρήστου Σπίρτζη, για τον ΟΑΣΘ και τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκη, όπως και να έχει ενεργό ρόλο (και λόγο) η Αυτοδιοίκηση για τις αστικές συγκοινωνίες της περιοχής.


voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου